DOPRAVA ZADARMO PRI NÁKUPE NAD 150 €

info@onlineparfum.sk

0944 265 338

BLOG

Dita Von Teese – Erotique

Sú vône, ktoré sú svieže a hodia sa pre mladé dievčatá do jarných ulíc, potom sú tie, ktoré si vezme zrelá žena do divadla a ešte sú aj vône, ktoré vyčaria na tvári odvážnej ženy rumenec. Takouto vôňou je bezpochyby Erotique od Dity von Teese.

Dita von Teese je zaujímavou osobnosťou. Američanka sa preslávila ako burleskná tanečníčka, speváčka a striptérka. Zároveň sa venuje modelingu, kostýmovému dizajnérstvu a z času na čas si zahrá vo filme. Známa sa stala v minulosti aj sobáš...

ACQUA DI GIOIA JASMINE

V máji 2015 priniesol Giorgio Armanina trhnový parfum z kolekcie Acqua Di Gioia. Limitovaná letná edícia s jazmínovými tónmi kombinuje sviežu energiu s jemnými prvkami, ktoré pripomínajú nové zážitky, život a radostné hravé chvíle.

Predstavte si hustý zelený prales a k tomu chladnú tyrkysovú vodu. Z parfémuAcqua Di Gioia Jasmine sála životodarná sila, zároveň nežnosť a v neposlednom rade luxus. Výrazná citrusová vôňa primofiore pôsobí ešte sviežejšie vďaka kombinácii esencie galbana,...

Zaplatili by ste za voňavku 20 000 eur?

Zaplatili by ste za voňavku 20 000 eur?Mať voňavku pomenovanú po sebe je v dnešnej dobe pre najväčšie svetové celebrity už skoro štandard. Ale čo takto mať voňavku, ktorá bola vytvorená čisto pre vás? Unikátna, taká, aby presne kopírovala a dopĺňala vašu osobnosť, štýl alebo túžby.
Azzi Glasser vytvára už dlho parfémy pre bohatých a slávnych. Jeden z jej klientov, Johnny Depp, opísal tieto vône ako „perfektnú súčasť charakteru obsiahnutú vo vôni“. Azzi posunula tvorbu exkluzívnych parfumov ešte ďalej, keď sa spoji...

10 tipov na jar a leto

10 tipov na jar a letoDni začínajú byť pomaly dlhšie a dlhšie a aj počasie sa nám snaží napovedať, že je tu konečne jar. Vzduch je nabitý sviežosťou a nebude dlho trvať, kým ho zachvátia vône kvitnúcich kvetov. Ťažšie zimné parfémy nám postupne nahradia ľahké kvetinové. Aby ste mali čas zareagovať, prinášame vám prehľad tých, ktoré budú ideálne na jar a leto.

Na začiatok si môžeme dovoliť trocha fantázie v podobe parfumu Nina Fantasy od Niny Ricci. Rozprávka vo flakóne na vás vybalí sviežu hru...

O PARFUMOCH

O parfumoch

                Parfum nie je len kokteilom rôznych vôní, ako by sa mnohí mohli nazdávať. Výsledný produkt tvorcu parfumov je viac umelecké dielo, ako len obyčajný chemický mix. Tvorca musí disponovať predovšetkým výnimočnými čuchovými schopnosťami a poznať dobre jednotlivé vône, ale ani to ešte nezaručuje úspech. Idea parfumu musí vychádzať prvotne z jeho predstavy o tom, čo chce vytvoriť a hlavne aký životný štýl a osobnosť budúceho spotrebiteľa bude reflektovať. Celá práca...

HISTÓRIA PARFUMOV

HISTÓRIA PARFUMOVMožno sa zdá, že používanie parfémov je fenoménom dnešnej doby, symbolom dnešnej modernej spoločnosti, no v skutočnosti ľudstvo malo záľubu v exotických, príjemných vôňach už pred tisícročiami. Určite neboli voňavky dostupné v takej miere ako dnes, no dôkazy o výrobe parfumov pochádzajú už zo starovekej Mezopotámie a Egypta. Odtiaľ sa toto umenie prenieslo do antického Ríma a Perzie, kde sa ďalej zdokonaľovalo. Zatiaľ čo v Egypte sa pôvodne používali vonné maste ako nevyhnu...

SPÔSOBY VÝROBY PARFUMOV

 SPÔSOBY VÝROBY PARFUMOV               Na výrobu parfumov sa používa hneď niekoľko metód, pričom mnohé z nich majú svoje korene už v antickej histórii. Ľudia vyrábali a vyrábajú vonné oleje lúhovaním, lisovaním alebo parnou destiláciou. V parfumérstve poznáme extrakt zvaný „absolute“, ktorý sa vyrába lúhovaním do živočíšnych tukov alebo za pomoci prchavých rozpúšťadiel. Takýto extrakt sa považuje za najčistejší medziprodukt a materiál na výrobu parfémov. Najdôležitejšie pritom je to, že tento produkt o...

DRUHY PARFUMOV

DRUHY PARFUMOVKeď nazrieme do sveta voňaviek, tak zistíme, že nie je voňavka ako voňavka. Tieto sa delia na viacero druhov, líšiacich sa od seba spôsobom prípravy a koncentráciou vonných látok. Zvyčajne od množstva aromatických esencií závisí výsledná cena kupovaného parfumu a aj jeho intenzita. Ak sa strácate medzi jednotlivými označeniami na konkrétnych výrobkoch, nasledujúci text vás rýchlym exkurzom oboznámi so zaužívanými označeniami.

Parfum je najviac koncentrovaným druhom spomedzi všetkýc...

Najpredávanejšie parfémy

Najpredávanejšie parfémyJe to už dlho, čo sa z vonných látok a parfumov stal výnosný artikel, ale o číslach, ktoré dosahujú novodobé parfumy, sa niekdajším obchodníkom mohlo maximálne snívať, a aj to by musel mať bujnú fantáziu.




No. 5 od Coco Chanel (1921), pôvodne len sto kusov ako darček pre verné zákazníčky, trhol všetky rekordy. Stará-nestará, špecifická vôňa sa predáva ako rožky a každý rok si nájde na svete 10 miliónov zákazníkov.

Opium od Yves Saint Laurent
uzrelo svetlo vyhúkaného sveta v roku 1977. ...

Aj majster tesár sa utne, alebo len zbytočná cenzúra?

Aj majster tesár sa utne, alebo len zbytočná cenzúra?Na presadenie sa potrebujete inovatívne a často aj odvážne myšlienky. Hlavne na reklamnom trhu sú spotrebitelia už presýtení násilnými a jednotvárnymi reklamami. Aby spoločnosť naozaj zaujala spotrebiteľa, potrebuje prísť s niečim novým. Ľudia vytvárajúci parfumy a módne doplnky sa bez diskusie radia medzi jedných z najextravagantnejších návrhárov a dizajnérov vôbec. Na to, aby ste sa o tom presvedčili, vám stačí, ak si prečítate len oficiálne popisy k parfémom. Životopisy zaklad...

Zimné mrazy si pýtajú zimné vône

Zimné mrazy si pýtajú zimné vôneRok 2011 sa prehupol do svojho posledného kalendárneho mesiaca, spojeného s Vianocami, s mrazmi, snehom a rozprávkovou atmosférou, ktorú dokáže vykúzliť len zima. Začal sa december, ani sa nenazdáme a sú tu sviatky a koniec roka. Možno práve teraz uvažujete nad vianočným darčekom vo forme parfumu, alebo len premýšľate, aká vôňa by sa hodila do mrazivých zimných ulíc. S meniacimi sa ročnými obdobiami sa menia i ideálne vonné kombinácie.

Iné teploty a s tým aj spojená zmena oblečenia,...

Súťaž parfumov v Moskve FiFi Awards 2011

FiFi Awards 2011Moskovská mediálna elita, módni návrhári a významné osobnosti z kultúry sa stretli 1. decembra na lodi River Palace, aby vybrali najlepšie parfumy vyrobené v roku 2011. Už v poradí deviaty ročník udeľovania cien FiFi v Moskve priniesol vcelku zaujímavé výsledky. Ocenenia sa udeľovali v 17tich rôznych kategóriách a úspech si spomedzi 100 hodnotených odniesli tieto parfumy:

•    v kategórii Prestige Femme - Body (Burberry)
•    Prestige Homme - 212 VIP Men (Carolina Herrera)
•    LifeStyle Fem...

Rihanna návrhárkou pre Armani

Rihanna návrhárkou pre ArmaniVo svete je úplne bežnou vecou, keď sa celebrity angažujú aj v módnom priemysle. Známe tváre sú húfne využívané pre reklamné kampane a to nie len v oblasti módy. Každopádne je vždy zaručeným ťahom, ak módne doplnky prezentuje šarmantná herečka alebo speváčka. Hercom, spevákom a umelcom rôzneho druhu nemôžeme vôbec zazlievať to, že sa prepožičali reklame. Sú to pre nich ľahko a rýchlo zarobené peniaze a bezpochyby podstatná časť ich príjmov.

Sú ale aj hviezdy, ktoré svoje amb...

Iggy Pop v reklame na parfémy

Iggy Pop v reklame na parfémyHudobný priemysel často využíva svoje tváre do reklamných kampaní parfumérskych gigantov. Na zvodné speváčky či herečky objímajúce flakón voňavky sme si už na plagátoch zvykli. V ...

Dolce & Gabbana pre deti

Dolce & Gabbana pre detiTáto luxusná značka sa rozhodla presadiť na trhu, ktorý je zatiaľ pre väčšinu ľudí trocha kontroverzný, parfumy pre bábätká. Znie to trocha desivo, no majitelia tejto značky asi vedia, čo robia. D&G chce zmeniť pohľad na čerstvo voňajúce bábätká. Nová vôňa má dostať tóny citrusov, medu a melónu. Inšpiráciu hľadali v mäkkosti detskej pokožky, sviežosti detského dychu, sladkého matkinho objatia a prvého úsmevu, ako sa vyjadril Stefano Gabbana na adresu nového produktu. Každá 50...

Vôňa a´la pizza? Like.

Vôňa a´la pizza? Like.Aj negatívna reklama je reklama alebo ako z vtipu na sociálnych sieťach spraviť mediálnu kampaň ukázala koncom minulého roka sieť reštaurácií Pizza Hut. Marketingový riaditeľ informoval, že sa snažili vytvoriť vôňu čerstvo upečeného cesta s trochou korenia zmixovaných v jedno. Sústo to bolo síce veľké, ale nakoniec sa podarilo, ako informoval. Pizza Hut túto vôňu ponúkla prvým 100 ľuďom, ktorí im na ich Facebook profil ako prví pošlú správu. Celá akcia ohľadom tejto limitovane...

Kategórie parfumov

Kategórie parfumovParfumy sú súčasťou našej spoločnosti už tisíce rokov, pôvod majú v Egypte viac ako 1000 rokov pred našim letopočtom. V dnešnej dobe sú bežnými doplnkami krásy, vkusu, elegancie a štýlu. Pozrime sa, z akých kategórií si vlastne môžeme vybrať tú správnu vôňu, ktorá vystihne našu osobnosť.

Kvetinové: sú veľmi ženské a sú vhodné na nosenie cez deň aj noc. Obľúbenou zložkou týchto parfumov sú jazmín, frézia, ľalia, ruža či gardénia. Medzi najpopulárnejšie kvetinové parfumy patria...

Very Irresistible Electric Rose

Very Irresistible Electric RoseGivenchy je francúzska značka parfumov, založená 1952 grófom Hubertom de Givenchy. Svojureputáciu si získala príznačnou kombináciou francúzskej elegancie a amerického kúzla, stelesnenou v herečke Audrey Hepburn. Givenchy vytvoril herečke aj jej jedinečný šatník. Od roku 1987 je značka súčasťou nadnárodného komglomerátu LVMH, zaoberajúceho sa luxusným tovarom.

 
Značka na jar roku 2012 vyšla na trh s dámskou vôňou Very Irresistible Electric Rose, ktorá je prezentovaná ako nová ed...

Najkontroverznejšie parfumove reklamy

Najkontroverznejšie parfumove reklamyReklamy v móde a kozmetike sú viac orientované na extravaganciu a provokatívnosť videa ako na produkt samotný. Nahé telá predávajú, špeciálne tak na trhu s parfumami, preto sa reklamy na tieto produkty často ani nedostanú od producentov ku zákazníkom, nakoľko prekročili hranicu povolenej extravagancie. A funguje to viac ako klasický záber na farebnú flaštičku? Určite áno. Umelecké prvky reklamných videí a bilboardov často preberajú jemné prvky pornografického priemyslu, čo vyvoláva po...

Miss Dior,Miss Dior Chérie, Miss Dior Couture Edition

miss diorMiss Dior
Osobnosť módneho návrhára Christiana Diora nie je potrebné príliš predstavovať. Vo svete módy sa stal ikonou už v polovici 20. storočia. K móde neodmysliteľne patria aj parfumy a nie je teda prekvapivé, že sa Dior rozhodol vstúpiť aj na tento trh. Udialo sa tak v roku 1947, kedy svetu predstavil svoju úplne prvú vôňu Miss Dior.
Miss Dior mala byť doplnením Diorovho návrhárskeho štýlu New Look. Parfum vzbudil hneď po uvedení obrovský záujem, avšak reakcie naň neboli celkom p...

5 najobľúbenejších parfumov všetkých čias

5 najobľúbenejších parfumov všetkých čiasParfémy sú obľúbeným prostriedkami vyjadrenia ženskej osobnosti, vďaka ktorým žena dokáže podčiarknuť niektoré svoje charakterové črty.
Súčasťou našej spoločnosti sú už od staroveku. Dobre ich poznali starí Egypťania, Rimania aj Peržania. Avšak voňavky, ktoré používame dnes, začali vznikať až koncom 19. storočia. Dnešné parfémy v sebe kombinujú viacero rastlinných aj živočíšnych zložiek a sú súčasťou priemyslu s približnou hodnotou 31 miliárd dolárov.
Každý výrobca sa...


DAJTE O NÁS VEDIEŤ AJ OSTATNÝM

PRIHLÁSTE SA NA ODBER NOVINIEK